مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:102021-06-24سياسي

حضور دانش آموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: 74 دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نماز استان فارس در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جهانبخش بانشی اظهار داشت: از اول تیرماه مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار دانش اموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات آغاز خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری به صورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش اموزان  راه یافته برگزار می شود.

بانشی همچنین گفت: تعداد 10 نفر از همکاران فرهنگی خواهر و برادر منتخب استان فارس  نیز در ششمین دوره مسابقات قران، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته های قرائت تحقیق، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و حفظ ده جزء و کل)  به میزبانی خراسان رضوی  شرکت می کنند.

وی افزود: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران برادر و خواهر فرهنگی منتخب در حال داوری می باشد که  14 لغایت 16 تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به صورت انلاین و ارتباط زنده تصویری برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: با برنامه ریزی و نظارت اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش فارس، مسابقات مقدماتی استانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

حضور دانش آموزان و فرهنگیان فارسی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز