مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-24سياسي

105 زندانی در گلستان از پابند الکترونیک استفاده می کنند


مدیرکل زندان های استان گلستان با بیان این که 105 زندانی استان از پابند الکترونیک استفاده می کنند گفت: در این روش زندانیان هم حبس را تحمل می کنند و هم در کنار خانواده هستند.

- غلامرضا سرلک پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه با اصحاب رسانه اظهار کرد: سند تحول قوه قضاییه توسط رییس قوه قضا و با همکاری کارشناسان برجسته کشور تدوین و به تایید رهبر انقلاب رسیده است.

وی افزود: در سند تحول قانون تغییر نکرده بلکه روش ها به گونه ای که آسایش مردم فراهم شود تغییر کرده است.

وی دادرسی الکترونیک، رسیدگی به خانواده های زندانیان، کمک به اشتغال آنها و حضور گروه های جهادی را از موارد سند تحول معرفی کرد که در آن برای کمک به زندانیان و خانواده های آنها تلاش می شود.

سرلک افزود: تنها دسته کمی از زندانیان را بزهکاران تشکیل می دهند که عادت به جرم دارند و بیش از 70 درصد زندانیان کسانی هستند که به دلیل نارسایی های جامعه و ارگان ها در مسیر ناخواسته مرتکب جرم شدند.

رتبه سوم ایجاد اشتغال زندانیان در اختیار گلستان سرلک با تاکید بر اینکه هرجامعه ای که زمینه اشتغالزایی را برای جوانان فراهم نکند باید منتظر پرشدن زندان های آن باشد گفت: استان گلستان در سال 99 و سه ماه اخیر رتبه سوم اشتغال زندانیان را داشت و صنایع دستی نفیسی به دست زندانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 زندانی در گلستان از پابند الکترونیک استفاده می کنند

105 زندانی در گلستان از پابند الکترونیک استفاده می کنند