مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-24حوادث

«خبرنگار خوب خبرنگار مرده است»


«حالا این خبرنگار مرده است که خبرنگار خوبی است چون نه دیگر مزاحم تکان خوردن آب در دل برخی از مسئولان بی مسئولیت است و نه نگران وضع زندگی خود و استرس های مکرر و حرف و حدیث های حاشیه آن.

- حالا این خبرنگار مرده است که خبرنگار خوبی است چون نه دیگر مزاحم تکان خوردن آب در دل برخی از مسئولان بی مسئولیت است و نه نگران وضع زندگی خود و استرس های مکرر و حرف و حدیث های حاشیه آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی درگذشت مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا - و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در جاده ارومیه - نقده، عباس کریمی عباسی در یادداشتی با عنوان خبرنگار خوب خبرنگار مرده است در ایکنا نوشته است: سفر ابدی دو خبرنگار جوان ایرنا و ایسنا جدا از اندوه بسیاری که در پی دارد، یادآور اجحاف و کوتاهی های چندین سال رفته درباره خبرنگاران و بی توجهی به جایگاه و شخصیت آن هاست.

خبر تلخ است و غیرمنتظره.

نه آدم های پا به سن گذاشته ای هستند که بگویی عمرشان را کرده بودند و این طوری خودت را تسلی بدهی و نه مرگ بر اثر ابتلا به کروناست که این روزها به شنیدن اسامی قربانیان آن عادت کرده ایم تا شانه بالا بیندازیم و بگوییم عمرشان به دنیا نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خبرنگار خوب خبرنگار مرده است»

«خبرنگار خوب خبرنگار مرده است»