مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-24اقتصادي

تلاش برای متوازن سازی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: در جداول بودجه سال 1400 استان تلاش شده تا سهم فصول مختلف در اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قم به صورت متوازن دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود نوربخش در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به در نظر گرفتن دو سرفصل جدید آب و فاضلاب روستایی و همچنین راه روستایی در بودجه سال جاری استان به صورت ویژه اظهار کرد: سهم تفصیلی فصول مختلف در جدول اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قم در سال 1400 به استان ابلاغ شده است که بر اساس اجازه داده شده، سهم هر یک از فصول می تواند در حدّ 10 درصد افزایش و یا کاهش داشته باشد.

وی افزود: بر این اساس، تغییراتی در برخی سرفصل ها مانند اداره امور عمومی، حفظ نظم و امنیت عمومی، انرژی، حمل و نقل، کشاورزی و فرهنگ و هنر إعمال شده است تا سهم سرفصل های مختلف در این جدول به صورت متوازن دیده شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم خاطر نشان کرد: بر اساس این جدول، سرفصل هایی مانند آموزش و پرورش عمومی، آب و فاضلاب، توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری، کشاورزی و ورزش و تفریحات از جمله مواردی هستند که تلاش برای متوازن سازی آن ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای متوازن سازی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قم

تلاش برای متوازن سازی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قم