مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-24حوادث

جانِ ارزان، مرگِ مفت...


خوانده ایم که از دکتر حسابی پرسیدند جهان سوم چگونه جایی است و او پاسخ داده جایی که اگر بخواهی کشورت را آباد کنی خانه ات را ویران می کنند و اگر بخواهی خانه ات را آباد کنی کشورت را باید ویران کنی.

- از من ناحسابی اما اگر بپرسند جهان سوم چگونه جایی است پاسخ می دهم: جایی است که در آن آدم ها مفت می میرند، مفت! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- فرض این نوشته بر این است که از سانحه تأسف بار واژگونی اتوبوسی که بهترین خبرنگاران و فعالان رسانه ای در حوزه محیط زیست را جا به جا می کرد، آگاهید.

اتفاق تلخ و دردناکی که جان دو تن از خبرنگاران را گرفت و هر دو هم زن، جوان و شاداب و پرکار: مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی و امیدواریم خبر درگذشت سومی درست نباشد و مصدومان هر چه زودتر بهبود یابند و مرخص شوند.

دو تن از همکاران ما در عصر ایران - حسن ظهوری و زینب رحیمی- نیز در شمار مصدومان بودند - خوش بختانه دومی مرخص شده و مخاطبان عصر ایران با نام هر دو به خاطر ویدیوهای متنوع تولیدی آشنایند.

نمی خواهم متنی احساسی بنویسم.

ترجیح می دهم صدای حسن ظهوری را بشنوم تا آسوده خاطر شوم او نیز از این سانحه جان به در می رود و نمی دانم به بهراد مهرجو چه بگویم که همکار ما در این رسانه نیست اما از روزنامه نگاران پر سابقه و شناخته شده است و سوگوار همسر خود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانِ ارزان، مرگِ مفت...

جانِ ارزان، مرگِ مفت...