مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-24بين الملل

شیوه جدید رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ در مذاکرات وین


وبگاه «اکسیوس» گزارش کرد که نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی برخلاف «بنیامین نتانیاهو» قصد دارد با به کارگیری رویکرد دیپلماسی، بر روند مذاکرات «وین» برای احیای برجام اعمال نفوذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه اکسیوس به نقل از مقام های رژیم صهیونیستی گزارش کرد که تل آویو قصد دارد در یکسری جلسات سطح بالا با مقام های آمریکایی، بر رویکرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران اعمال نفوذ کند.

 این گزارش با مطرح کردن این ادعا که رویکرد نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با رویکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در قبال نحوه متقاعد کردن آمریکا برای مقابله با ایران تغییر کرده و برپایه دیپلماسی است، نوشت، در دوران نخست وزیری نتانیاهو، اسراییل با دولت بایدن در خصوص برجام وارد تعامل نمی شد مگر آن که به شدت با آن مخالفت می کرد و تأکید می کرد که به هیچ عنوان متعهد به این توافق نخواهد بود.

این گزارش ادامه داد، علی رغم آن که نفتالی بنت و کابینه وی نیز با توافق هسته ای ایران مخالف هستند اما تلاش می کنند با ایالات متحده در خصوص این موضوع تعامل کنند.

طبق این گزارش، یکی از مقام های ارشد رژیم صهیونیستی به اکسیوس گفت: بنت و لاپید با دولت بایدن در خصوص توافق هسته ای موافق نیستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ در مذاکرات وین

شیوه جدید رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ در مذاکرات وین