مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-24اقتصادي

آیا هنوز موکت خارجی ارزش خرید دارد؟


شاید این تصور وجود داشته باشد که خرید جنس خارجی حتی با قیمتی بیشتر و بالاتر از جنس ایرانی، همواره یک انتخاب خوب است و این افزایش قیمت به بالاتر بودن کیفیت آن کالا می ارزد.

- شاید این تصور وجود داشته باشد که خرید جنس خارجی حتی با قیمتی بیشتر و بالاتر از جنس ایرانی، همواره یک انتخاب خوب است و این افزایش قیمت به بالاتر بودن کیفیت آن کالا می ارزد.

در مورد قیمت و خرید موکت خارجی نیز این تصور وجود دارد که این بهای اضافه بابت کیفیت بالاتر پرداخت می شود که کاملا ارزش دارد.

اما این تصور تا چه حد صحیح است و چه ایراداتی به آن می توان وارد کرد را در این مطلب بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی کفپوشان، قیمت و خرید موکت خارجی در بازار ایرانی یک فرصت خوب است که توسط شرکت های وارد کننده معتبر برای خریداران فراهم شده است.

فکر کردن به اینکه در ایران زندگی کنید اما موکتی را خریداری کنید که توسط بهترین برندها و تولید کننده های جهان تولید شده است کمی وسوسه برانگیز است.

خوب است بدانیم که موکت های خارجی کیفیت خوبی دارند، رنگبندی آن ها متناسب با پالت های رنگی روز دنیاست، تکنولوژی بافت و تولید بی نظیری دارند، الیاف استفاده شده در این موکت ها روز به روز بهتر و متفاوت تر می شود، اکثر برندهای خارجی مقید به رعایت مسائل مربوط به محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا هنوز موکت خارجی ارزش خرید دارد؟

آیا هنوز موکت خارجی ارزش خرید دارد؟