مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-24اقتصادي

داخل منطقه حفاظت شده ارسباران معدن فعال وجود ندارد


معاون محیط زییست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت: داخل منطقه حفاظت شده ارسباران معدن فعالی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، داود غنی پور اظهار داشت: باتوجه به اصلاحات صورت گرفته در ماده 24 قانون معادن سازمان حفاظت محیط زیست صرفاً مجاز به اعلام نظر به استعلامات معادنی که در داخل مناطق تحت مدیریت هستند میباشد که معمولا با استناد به ممنوعیت های قانونی امکان فعالیت های معدنی در این مناطق میسر نمی شود.

  وی افزود: در منطقه حفاظت شده ارسباران یا هر منطقه تحت مدیریت دیگر اولین موردی که در بررسی استعلامات صورت می گیرد سوابق فعالیت معدن قبل از تصویب منطقه است که در صورت عدم وجود سوابق از معدن کاری جلوگیری می شود.

غنی پور  گفت: خوشبختانه در داخل منطقه حفاظت شده ارسباران معدن فعال وجود ندارد،  قوانین و محدودیت های مربوط به فعالیت معادن در مناطق جنگلی از سوی سازمان جنگل ها و مراتع کشور تدوین ابلاغ و اجرا می شود و با توجه به فعالیت ها و همکاری های مشترک خوشبختانه تاکنون مجوزی برای فعالیت معدنی در منطقه حفاظت شده ارسباران صادر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخل منطقه حفاظت شده ارسباران معدن فعال وجود ندارد

داخل منطقه حفاظت شده ارسباران معدن فعال وجود ندارد