مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-24اقتصادي

15 میلیون متر مکعب آب سالانه در تیران و کرون صرفه جویی می شود


مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون گفت: صرفه جویی سالانه 15 میلیون متر مکعب آب کشاورزی در این شهرستان ثمره استفاده از روش های آبیاری جدید و تحت فشار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، محمد حسین احمدی اظهار داشت: آب چهار هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی تیران و کرون با آبیاری تحت فشار تامین می شود که این روش در کاهش هدر رفت منابع آبی نقش دارد.

مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون گفت: بیش از 10 هزار هکتار زمین در این شهرستان به بخش زراعت و چهار هزار هکتار نیز به بخش باغبانی اختصاص دارد که برای اجرای روش های مکانیزه پیش بینی شده اما خرده مالکیت ها یکی از موانع پیش روی اجرای اینگونه طرح هاست.

تولید 138 هزار تن محصول کشاورزی در تیران و کرون مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون با اشاره به میزان تولیدات کشاورزی تیران و کرون گفت: سالانه بیش از 138 هزار تن محصول کشاورزی باغی و زراعی در این منطقه برداشت و در بازارهای محلی، استانی و خارجی عرضه می شود.

وی بادام، گردو، انگور، سیب، گیلاس، سبزی وصیفی، زعفران، موسیر، گندم، جو، کلزا و گیاهان دارویی را از جمله محصولات تولیدی در این شهرستان بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیون متر مکعب آب سالانه در تیران و کرون صرفه جویی می شود

15 میلیون متر مکعب آب سالانه در تیران و کرون صرفه جویی می شود