مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-24سياسي

رییس جمهور گینه استوایی به آیت الله رییسی تبریک گفت


رییس جمهور گینه استوایی در پیامی ضمن تبریک به آیت الله رییسی بر اراده کشورش برای گسترش همه جانبه مناسبات دوستانه با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در نیجریه و آکردیته در گینه استوایی از پیام تبریک رییس جمهور گینه استوایی خطاب به رییس جمهور منتخب خبر داد.

براساس این گزارش، اوبیانگ انگوئما امباسوگو رییس جمهور گینه استوایی با ارسال پیامی خطاب به آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک و تهنیت گفت.

رییس جمهور گینه در این پیام عنوان کرده است: رییس جمهور و دوست عزیزم همصدا با دولت و ملت جمهوری گینه استوایی صمیمانه ترین و گرم ترین تبریکات خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست جمهوری اسلامی ایران تقدیم می دارم.

رییس جمهور گینه استوایی در بخش دیگری از این پیام ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جمهور منتخب  در انجام وظیفه تاریخی خود در جهت ارتقای جایگاه مردم بزرگ ایران در عرصه بین المللی، بر اراده راسخ دولت و مردم گینه استوایی برای گسترش همه جانبه روابط دوستانه و عالی دو کشور تاکید کرده  است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز جمعه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در 133 کشور خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور گینه استوایی به آیت الله رییسی تبریک گفت

رییس جمهور گینه استوایی به آیت الله رییسی تبریک گفت