مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-24ورزشي

کشتی گیران ناشنوای اعزامی به ترکیه واکسن کرونا زدند


رییس انجمن کشتی ناشنوایان شرایط کشتی گیران ناشنوا را برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش بر این است که بهترین نتیجه را در کشتی آزاد و فرنگی در قهرمانی جهان ترکیه کسب کنیم.

- رییس انجمن کشتی ناشنوایان شرایط کشتی گیران ناشنوا را برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش بر این است که بهترین نتیجه را در کشتی آزاد و فرنگی در قهرمانی جهان ترکیه کسب کنیم.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان از 11 تا 18 تیرماه در استانبول ترکیه برگزار می شود که تیم کشتی فرنگی با 16 کشتی گیر (10 نفر در رده سنی بزرگسالان و 6 نفر جوانان) 10 تیر جهت شرکت در این مسابقات راهی استانبول می شوند که رقابت فرنگی کاران تا 15 تیر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مسابقات کشتی قهرمانی جهان در کشتی آزاد ناشنوایان نیز از 15 تیر در استانبول آغاز می شود و تا 18 تیر ادامه خواهد داشت که کشتی گیران برای شرکت در این تورنمنت 14 تیر راهی ترکیه می شوند.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان همچنین درباره زمان تزریق واکسن کرونا به کشتی گیران و کادر فنی اعزامی به این مسابقات، خاطرنشان کرد: روز گذشته (چهارشنبه) دوز اول واکسن کرونا به کشتی گیران و کادر فنی آزاد اعزامی به ترکیه تزریق شد و 7 تیر فرنگی کاران دوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیران ناشنوای اعزامی به ترکیه واکسن کرونا زدند

کشتی گیران ناشنوای اعزامی به ترکیه واکسن کرونا زدند