مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:002021-06-24حوادث

اطلاعیه بیمه مرکزی درباره سانحه اتوبوس خبرنگاران


بیمه مرکزی ضمن اعلام اینکه تمامی تعهدات و پوشش های مترتب بیمه ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده خبرنگاران بدون تشریفات رایج انجام می شود، اظهار امیدواری کرد با اقداماتی از جمله تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

- بیمه مرکزی ضمن اعلام اینکه تمامی تعهدات و پوشش های مترتب بیمه ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده خبرنگاران بدون تشریفات رایج انجام می شود، اظهار امیدواری کرد با اقداماتی از جمله تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در ارومیه دچار سانحه شد و طی آن دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا جان باختند و سایر سرنشینان، مصدوم شدند و در جریان درمان قرار گرفتند.

به دنبال این اتفاق، وزیر اقتصاد از بیمه مرکزی خواست که روند بیمه و پرداخت خسارت این حادثه در اسرع وقت انجام شود.

بیمه مرکزی نیز در این رابطه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد: بازگشت همه به سوی اوست تقدیر الهی بر این قرار گرفت که جامعه رسانه ای کشور یک بار دیگر در چرخه بی توقف خطر و خبر رو در روی حادثه ای دیگر قد بکشد و در ماتم ابدی دو تن از پاک ترین و شریف ترین فرزندان خود بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه بیمه مرکزی درباره سانحه اتوبوس خبرنگاران

اطلاعیه بیمه مرکزی درباره سانحه اتوبوس خبرنگاران