مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-24سياسي

انقلابی های بوشهرآیین شکرانه حماسه ملی حضوردر انتخابات برگزار کردند+عکس


آیین شکرانه حماسه ملی حضور مردم در انتخابات پیش از ظهر امروز از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

-   عبدالکریم جمیری در این آیین اظهار داشت: انتخاب آیت الله رییسی انتخاب شایسته ای بود و مردم یکی از بهترین اشخاص را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردند.

  رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: آیت الله رییسی بهترین شخصی است که مردم بعد از مقام معظم رهبری به عنوان رییس جمهور انتخاب می کنند.

  شورای ائتلاف باعث وحدت انقلابی ها شد وی تصریح کرد: شورای ائتلاف برای اولین بار نیروهای انقلاب را گرد هم جمع کرد و باعث شد وحدت خوبی بین آن ها شکل بگیرد که این وحدت منجر به کسب نتیجه در انتخابات مجلس و انتخابات اخیر شد.

  جمیری گفت: کار شورای ائتلاف تمام نشده و این جمع باید حفظ شود که همچنان در آینده نیز از برکات آن مردم بهره مند شوند.

  مردم استان بوشهر انقلابی و حزب الهی هستند ابراهیم رضایی نیز در این مراسم با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات گفت: میزان مشارکت مردم استان بوشهر از میانگین کشور بیشتر بود و این برای استان افتخار و مایه سربلندی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی این حضور مردم را این پاسخ معنادار به افرادی دانست که استان بوشهر را استانی اصلاح طلب و غرب گرا می دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی های بوشهرآیین شکرانه حماسه ملی حضوردر انتخابات برگزار کردند+عکس

انقلابی های بوشهرآیین شکرانه حماسه ملی حضوردر انتخابات برگزار کردند+عکس