مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-24سياسي

5000 پرونده معوق در دادسرا سیستان وبلوچستان رسیدگی شده است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای مهرماه 99 تا پایان سال گذشته 5000 پرونده معوق در دادسرا رسیدگی و از آمار کسر شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای مهرماه 99 تا پایان سال گذشته 5000 پرونده معوق در دادسرا رسیدگی و از آمار کسر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی شمس آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: تلاش ما در استان رسیدگی به پرونده هایی است که انعکاس ملی و استانی دارد تا سریع تر به نتیجه برسد در همین راستا دو نفر از همکاران پر تلاش خود را در شعبه 7 بازرسی مستقر کردیم از ابتدای مهرماه 99 تا پایان سال گذشته 5000 پرونده معوق در دادسرا رسیدگی و از آمار کسر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در کنار رسیدگی به پرونده ها، حمایت از واحدهای تولیدی را از اولویت های خود می دانیم به همین منظور حضور میدانی داریم و مشکلات تولید کنندگان را پیگیری می کنیم و مشکلات آنها به مسولان متولی منعکس می شود.

وی با تاکید بر اینکه هرچه واحد های تولیدی فعال تر شوند مشکلات کمتر می شود گفت: زمانی سرمایه گذاران می توانند احساس امنیت کنند که خبرهای مثبت استان منعکس شود، هر زمان خبر منفی باشد حتی سرمایه گذاران استانی هم منصرف می شوند، وقتی به آینده خوشبین نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 پرونده معوق در دادسرا سیستان وبلوچستان رسیدگی شده است

5000 پرونده معوق در دادسرا سیستان وبلوچستان رسیدگی شده است