مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-24حوادث

واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سوال های بی پاسخ


حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران که عصر چهارشنبه اتفاق افتاد سوالات و ابهامات بسیاری دارد که بزرگترین آن مقصر و عامل بروز این اتفاق تلخ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های برگزاری فارس، عصر چهارشنبه حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه جامعه رسانه ای کشور را در شوک بزرگی فرو برد؛ اما ابهامات و سوال هایی در این میان وجود دارد که به نظر می رسد متولیان باید پاسخی قانع کننده برای آنها داشته باشند.

یکی اینکه بر اساس اظهارات خبرنگاران آسیب دیده در این حادثه، این اتوبوس از ابتدای حرکتش با مشکلات و نقص فنی مشهودی روبرو بوده است؛ به گونه ای که خبرنگاران حاضر در اتوبوس به شوخی این سوال را مطرح کرده بودند مگر می خواهید ما را بکشید که با این اتوبوس جابجایمان می کنید؟! باید پرسید مسئول اجاره و در اختیار گرفتن این اتوبوس برای ماموریت خبرنگاران چه کسی و کدام دستگاه متولی است؟ نکته قابل تامل اینکه اتوبوس در نظر گرفته شده برای این ماموریت خارج از سیستم حمل و نقل و شرکتهای فعال در این حوزه بوده چرا که راننده آن روز سوم اردیبهشت در نامه ای به شرکت بالاسری خود به دلیل آنچه که کمبود مسافر به دلیل تا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت حمل و نقلی مورد نظر، پلیس راه و حتی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان برگزار کننده این تور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سوال های بی پاسخ

واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سوال های بی پاسخ