مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-24سياسي

دولت منتخب آمده تا آسیب ها را جبران کند


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت منتخب آمده تا آسیب ها را جبران کند نه اینکه آسیب جدیدی وارد کند و به همین دلیل تنها در فکر جابه جایی مدیران نیست.

- حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه 3 تیرماه در شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات 1400 در حالی شکل گرفت که دنیای استکبار با تمام سازوبرگ های خود و 200 شبکه معاند تلاش کرد مردم پای صندوق های رأی نیایند و فشارهای سنگینی را وارد کرد.

وی با بیان اینکه ایستادن نیروهای انقلابی و دوست داران انقلاب باعث به دست آمدن این پیروزی شد، افزود: رییس جمهور منتخب گام های بلندی تعریف کرده و آسیب هایی که در دهه های گذشته به مردم وارد شده و آنها را گله مند کرده است را برطرف خواهد کرد.

حاجی بابایی تصریح کرد: بارش باران خدمات دولت جدید باید طوری باشد که 80 میلیون جمعیت ایران را سیراب کند، دولت منتخب آمده تا آسیب ها را جبران کند نه اینکه آسیب جدیدی وارد کند و به همین دلیل تنها در فکر جابه جایی مدیران نیست.

وی با اشاره به اینکه کوهی از مشکلات پیش روی دولت منتخب قرار دارد، خاطرنشان کرد: برطرف کردن این مشکلات به همراهی مردم نیاز دارد و هرگونه ناهماهنگی و حاشیه در این راستا ظلم در حق مردم است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منتخب آمده تا آسیب ها را جبران کند

دولت منتخب آمده تا آسیب ها را جبران کند