مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-24سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف در پی درگذشت دو تن از خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست


حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را در پی حادثه واژگونی اتوبوس تسلیت گفت.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را در پی حادثه واژگونی اتوبوس تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در متن این پیام تسلیت آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر بسیار غم انگیز درگذشت خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو تن از خبرنگاران فعال و پرتلاش در حوزه محیط زیست در شرایطی که اطلاع رسانی ها و روشنگری های دلسوزانه در این حوزه در چند سال اخیر بسیار موثر واقع شده است، موجب تالم و تاثر خاطر این جانب شد.

این ضایعه جانگداز را به تمام فعالان حوزه خبر و رسانه خصوصا مسئولان و کارکنان خبرگزاری های ایسنا و ایرنا تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن دو مرحومه طلب علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده های محترمشان طلب صبر و بردباری در مقابل این مصیبت بزرگ و برای مصدومان این حادثه نیز طلب سلامتی و بهبودی کامل می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف در پی درگذشت دو تن از خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست

پیام تسلیت رییس سازمان اوقاف در پی درگذشت دو تن از خبرنگاران فعال در حوزه محیط زیست