مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-24پزشكي

سالمندان در صف های شلوغ و طولانی برای نوبت گرفتن تزریق واکسن


مسئولان وزارت بهداشت با شرایطی که اینجا درست کردند، باعث بی حرمتی به ما می شوند، در این وضع حس تحقیر شدن به آدم دست می دهد، در صورتی که یک سال است از خانه بیرون نیامدیم و تنمان خشک شده، باید برای مدت طولانی در این صف ها بایستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، ساعت حدود ده صبح است و آفتاب با حرارت بر روی پیاده رو خیابان شریعتی و کاشی کاری های حسینیه ارشاد می تابد، زنان و مردان با موهای سفید یا نیمه سفید، گوش تا گوش هم بین خیابان گلنبی و ارشاد انتظار تزریق واکسن را می کشند، تعداد زیادی از آنها عصا به دست گوشه ای نشستند، برخی با واکر قدم برمی‎دارند و تک و توک هم افرادی نشسته بر روی ویلچر به چشم می خورند.

ازدحام جمعیت از فاصله ی دور هم قابل رویت است، رهگذران گاه با مکثی کوتاه به جمعیت نگاه می کنند و مسیرشان را از سر می گیرند، از لا به لای نرده های حسینیه ارشاد مردی به افراد در انتظار شماره می دهد و مرد دیگر مدام در بلندگو اسامی را برای تزریق واکسن صدا می زند تا به صف دیگر بروند و گاهی هم فریاد می زند تا کسی نظم این صف نیمه منظم را برهم نزدند.

در بین جمعیت می روم، کنار پیر زن ها و پیرمردهایی می نشینم که منتظر تزریق واکسن کرونا هستند، بیشتر آنها بر اساس گفته های سخنگوی ستاد ملی کرونا در روز شنبه (29 خرداد) به این مرکز واکسیناسیون آمده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان در صف های شلوغ و طولانی برای نوبت گرفتن تزریق واکسن

سالمندان در صف های شلوغ و طولانی برای نوبت گرفتن تزریق واکسن