مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-24بين الملل

واکنش تازه کره شمالی درباره ارتباط با آمریکا


وزیر خارجه کره شمالی تاکید کرد کشورش به دنبال هیچ گونه تماس با آمریکا که تنها باعث تلف شدن وقت شود، نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، ری سون گون وزیر خارجه کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد ما حتی به احتمال برقراری هرگونه تماس با آمریکا که هیچ نتیجه ای به دنبال نداشته باشد و تنها زمان با ارزش ما را هدر دهد، فکر هم نمی کنیم.

بنابر گزارش رویترز، وی این اظهارات را پس از آن بیان کرد که نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی روز دوشنبه در سئول گفت به زودی در انتظار پاسخ مثبت از سوی پیونگ یانگ در مورد گفت و گو خواهد بود.

پایگاه اینترنتی نورث 38 که مقر آن در واشنگتن است و به بررسی تحولات کره شمالی می پردازد، پس از تحلیل واکنش ها گزارش داد: پیونگ یانگ نشان می دهد که هیچ برنامه ای برای تعامل فوری با آمریکا ندارد به ویژه بدون دریافت مطلب جدیدی فراتر از تکرار فرمول های سیاسی مبهم.

این پایگاه اینترنتی تحلیل کرد: به هرحال اظهارات مقامات کره ای با دقت زیاد به گونه ای تنظیم شده بودند که ایده گفت و گو را به طور کلی رد نکنند بلکه واکنشی داشته باشند به واکنش نه چندان گرم دولت بایدن به کیم جونگ اون.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنورث 38، وزیر خارجه کره شمالی برقراری تماس بی هدف و بی نتیجه را رد کرد، اما به طور تلویحی اذعان داشت که برگزاری مذاکرات واقعی همچنان امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تازه کره شمالی درباره ارتباط با آمریکا

واکنش تازه کره شمالی درباره ارتباط با آمریکا