مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-24پزشكي

افزایش بیماران کرونایی مسیری برای قرار گرفتن در پیک جدید کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق تجربه های گذشته افزایش بیماران سرپایی به معنای قرار گرفتن در مسیر پیک جدید بیماری کرونا است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق تجربه های گذشته افزایش بیماران سرپایی به معنای قرار گرفتن در مسیر پیک جدید بیماری کرونا است.

پرویز قزلباش صبح امروز (سوم تیرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با میزان تزریق واکسن کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: تاکنون 103 هزار و 452 دُز واکسن کرونا وارد استان زنجان شده که 74 هزار و 960 دُز آن برای نوبت اول و 28 هزار و 592 دُز نیز برای نوبت دوم بوده است.

وی با بیان اینکه میزان تزریق واکسن کرونا در نوبت اول 66 هزار و 983 دُز و 23 هزار و 411 دُز در نوبت دوم در استان زنجان بوده است، افزود: هفته آتی با ورود واکسن ایرانی به چرخه واکسیناسیون، شدت تزریق واکسن در زنجان نیز بیشتر از گذشته خواهد شد.

این مسئول از پوشش 78 درصدی افراد سالمندان زنجانی بالای 80 سال به واکسن خبر داد و تصریح کرد: افراد 75 تا 79 سال 72 درصد و افراد 70 تا 74 سال 73 درصد در خصوص واکسیناسیون کرونا پوشش داده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران کرونایی مسیری برای قرار گرفتن در پیک جدید کرونا

افزایش بیماران کرونایی مسیری برای قرار گرفتن در پیک جدید کرونا