مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24سياسي

کسب چهار رتبه برتر کشوری توسط دستگاه قضایی همدان


رییس کل دادگستری استان همدان از کسب چهار رتبه برتر کشوری در شاخصه های متعدد توسط دستگاه قضایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در آیین تجلیل از قضات و کارکنان نمونه همدان در دادگستری اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضایی این استان برنامه های متنوعی در 21 ماه گذشته طرح ریزی و عملیاتی کرده که تعداد قابل قبولی از این برنامه های مبتکرانه از سوی ریاست قوه قضاییه مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه های ابداعی استان همچون ستاد تالیف قلوب و کمیته های معین آن منطبق بر سند تحول قوه قضاییه و با رویکرد گام دوم انقلاب ارائه می شود، اظهار کرد: مسئولیت کارمندان نمونه از همه نظر به لحاظ آن که الگو محسوب می شوند سنگین تر از سایرین است.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده بیش از 85 درصد از پرونده های معوقه در یک سال اخیر رسیدگی شده است.

وی عنوان کرد: با فعال شدن سامانه ساآب ـ سامانه ارزشیابی آراء بدوی قضات ـ و در نهایت با ایجاد رقابتی سالم، کیفیت رسیدگی ها افزایش یافته تا جایی که سال گذشته تنها 16 درصد از پرونده های ارجاعی به دادگاه های تجدیدنظر، احکام دادگاه های بدوی را نقض کردند و در اردیبهشت امسال این رقم به هفت درصد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب چهار رتبه برتر کشوری توسط دستگاه قضایی همدان

کسب چهار رتبه برتر کشوری توسط دستگاه قضایی همدان