مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24سياسي

طرح جامع منطقه آزاد سیستان هر چه زودتر تدوین شود


با توجه به عقب ماندگی 10 ساله تصویب منطقه آزاد سیستان نباید تا زمان تصویب اساسنامه در دولت این پروژه معطل بماند و در این فرصت طرح جامع این منطقه آزاد به عنوان نقشه راه هرچه زودتر تدوین شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به عقب ماندگی 10 ساله تصویب منطقه آزاد سیستان نباید تا زمان تصویب اساسنامه در دولت این پروژه معطل بماند و در این فرصت طرح جامع این منطقه آزاد به عنوان نقشه راه هرچه زودتر تدوین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در نشست شورای راهبردی راه اندازی منطقه آزاد سیستان اظهارکرد: نظر به ضرورت و اهمیت وجود نقشه راه به عنوان یک اصل مهم؛ تمامی مطالعات موجود در سیستان و بلوچستان در اختیار مشاور طرح جامع منطقه آزاد سیستان قرار گیرد.

وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان پیرامون راه اندازی منطقه آزاد سیستان افزود: وجود منطقه آزاد سیستان آخرین نقطه امید برای این منطقه است لذا باید زیرساخت های لازم فراهم شود و برنامه ریزی و پایه و اساس مناسبی نیز داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: نشست هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت اقدامات راه اندازی منطقه آزاد سیستان به صورت مستمر روزهای یکشنبه هر هفته برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع منطقه آزاد سیستان هر چه زودتر تدوین شود

طرح جامع منطقه آزاد سیستان هر چه زودتر تدوین شود