مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-24حوادث

واژگونی اتوبوس در یزد 5 کشته و 33 مصدوم به جای گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، این حادثه صبح امروز ساعت 6 و 30 دقیقه به دلیل ترمز بریدن اتوبوس و برخورد آن با تریلر گزارش شده که در نهایت با واژگونی اتوبوس 33 مصدوم راهی بیمارستان شده اند.

به گفته رییس اورژانس یزد، این اتوبوس جمعا 39 مسافر و سرنشین داشته که با راننده تریلی، مصدومین و فوتی های این حادثه 40 نفر هستند که از این تعداد متاسفانه 5 نفر فوت شده و جان خود را از دست داده اند.

احمد دهقان با بیان اینکه امدادرسانی به این حادثه با موفقیت به پایان رسید اظهار کرد: زمان ماموریت تیم های امدادی حادثه واژگونی اتوبوس زاهدان _ آباده از لحظه وقوع تا انتقال آخرین مصدومین به بیمارستان 3 ساعت طول کشید.

وی با بیان اینکه یک نفر مصدوم حادثه از انتقال خودداری کرده و در محل درمان شده افزود:  این حادثه با کمک نیروهای هلال احمر به موقع امدادرسانی شد و بالگرد و آمبولانس هلال احمر نیز در محل حادثه به کمک اورژانس شتافت.

رییس اورژانس یزد در خصوص انتقال مصدومان در این عملیات 3 ساعته عنوان کرد: 12 مصدوم با اتوبوس آمبولانس اورژانس، 2 مصدوم از طریق بالگرد اورژانس، 7 مصدوم از طریق بالگرد هلال احمر، 9 مصدوم با آمبولانس های اورژانس و 3 مصدوم با آمبولانس های هلال احمر انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی اتوبوس در یزد 5 کشته و 33 مصدوم به جای گذاشت

واژگونی اتوبوس در یزد 5 کشته و 33 مصدوم به جای گذاشت