مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-24اقتصادي

پنج طرح جهش تولید در استان به بهره برداری رسیده است


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 33 پروژه جهش تولید برای استان تعریف شد که از این تعداد پنج طرح به بهره برداری رسید.

- ، حشمت اله صمیمی دوست ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه جهش تولید استان افزود: 15 طرح تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه های اقتصادی و جهش تولید در این استان با مشارکت بخش خصوصی و تلاش دستگاه های اجرایی و سیستم بانکی در حال شتاب گرفتن است، گفت: دولت در این زمینه نقش تسهیل گیری، مانع زدایی و حمایت کننده را دارد.

صمیمی دوست افزود: با توجه به تخصیص یارانه سود تسهیلات بانکی به مبلغ 287 میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری به استان، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به معرفی طرح های جهش تولید به بانک های عامل اقدام کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به تخصیص 260 میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف بودجه ملی به پروژه های عمرانی جهش تولید، دستگاه های مرتبط از جمله آب منطقه ای، جهاد کشاورزی در صورت هزینه کرد مبلغ اعلامی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام تا مابقی اعتبارات از ردیف ملی جذب و تخصیص یابد.

صمیمی دوست افزود: سیستم بانکی یکی از ارکان اصلی در زمینه جهش تولید به ویژه در استان ما بوده که با کاهش محدودیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج طرح جهش تولید در استان به بهره برداری رسیده است

پنج طرح جهش تولید در استان به بهره برداری رسیده است