مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-24اقتصادي

راه اندازی مجدد دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی


سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از اضافه شدن دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی به چرخه کاری سامانه پایش تصویری این مرکز خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از اضافه شدن دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی به چرخه کاری سامانه پایش تصویری این مرکز خبر داد.

محمد گلشن سامانه های نظارت تصویری در چند سال اخیر نقش مهمی در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران و افزایش توانایی و تقویت عملیاتی مدیران در حوزه های عملیاتی و اجرایی ، افزایش امنیت، کاهش هزینه ها در خدمات شهری، رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل ونقل عمومی، کنترل هوشمند چراغ های راهنمایی و رانندگی، قابلیت اتصال به شهر هوشمند، ارتقای سطح امنیت شهری، کاهش تخلفات و جرایم، مدیریت بحران، امدادرسانی و خدمت رسانی به موقع را از اثرات مثبت پایش تصویری شهر برشمرد و گفت: این امر باعث شده رویکرد به چنین سامانه هایی در اکثر شهرهای بزرگ دنیا افزایش یابد.

گلشن با اشاره به بازخورد عملکرد این مجموعه که مورد استفاده حوزه های قضایی، ترافیکی و مدیریت شهری قرار می گیرد، افزود: ما می توانیم با پایش تصویری شهر همراه با ارائه تحلیل عملکردی به موقع به مدیران و عوامل شهرداری، راهبری مناسب تری برای شهر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی

راه اندازی مجدد دوربین نظارت تصویری خیابان طالقانی