مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-24سياسي

تکذیب گم شدن 13 هزار رای در انتخابات شورای شهر تبریز


فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر گم شدن 13 هزار رای در انتخابات شورای شهر، گفت: آرای گمشده ای در انتخابات این شهر وجود ندارد.

- ، بهروز مهدوی اظهار کرد: 12 هزار و 699 رأی، تفاضل بین تعرفه مصرف شده و تعداد برگه های داخل صندوق است که شامل رای های مأخوذه صحیح و غیر صحیح و سفید است، البته این دشواری در روش دستی وجود ندارد.

وی افزود: 2 هزار و 840 دستگاه تمام الکترونیک در شعب تبریز وجود داشت که اگر تعداد یاد شده را بر تعداد آنها تقسیم کنیم چهار تا پنج رأی می شود و در 19 ساعت رأی گیری به ازای هر پنج ساعت در شعبه، یک رأی را در بر می گیرد، در واقع یک نفر بدون دادن رأی به نامزدهای شورای شهر مدارک خود را اخذ، کارت الکترونیکی را تحویل و محل شعبه را ترک کرده است.

مهدوی ادامه داد: 33 هزار و 698 آرای باطله مأخوذه اعلام شده همان آرای سفید است که رأی دهنده دکمه برگ رأی سفید را انتخاب کرده که این تعداد رأی تنها در آمار مشارکت تأثیر می گذارد.

وی گفت: تعداد برگه های رأی صحیح در واقع برگه هایی است که به نام نامزد خوانده می شود که باید نامزدهای محترم به آن دقت کنند چون از آن بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات شوراها در همان محل شعب مشخص شده و چیزی به نام تجمیع در فرمانداری وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب گم شدن 13 هزار رای در انتخابات شورای شهر تبریز

تکذیب گم شدن 13 هزار رای در انتخابات شورای شهر تبریز