مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-24بين الملل

ترامپ، 900 مامور مخفی آمریکا را مبتلا به کرونا کرد


سوء مدیریت در دولت قبلی آمریکا که این کشور را به کانون شماره یک ویروس کرونا در جهان بدل ساخت، اکنون برخی گزارش ها حاکی است مخاطرات کارزار های سیاسی در دولت قبلی آمریکا همچنین باعث ابتلا 900 مامور مخفی از جمله محافظان شخصی رییس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشریه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار این خبر نوشت: نتیجه تحرکات بی ملاحظه رییس جمهوری قبلی، کار دشواری را بر ماموران مخفی مسئول محافظت از شخص رییس جمهوری، معاون رییس جمهوری و خانواده های مرتبط با آن ها را در میانه همه گیری ویروس کرونا، وارد ساخت که باعث ابتلا حدود 900 مامور مخفی آمریکا به این ویروس مرگبار شد.

یک نهاد دیده بان آمریکایی موسوم به شهروندان برای مسئولیت و اخلاق (CREW) در واشنگتن، دونالد ترامپ رییس جمهوری قبلی آمریکا را به علت راه اندازی و حضور در همایش های سیاسی انتخاباتی (بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی) مسبب و مسئول ابتلای این تعداد از ماموران مخفی آمریکایی به ویروس کرونا دانسته است.

بنابر قانون آزادی اطلاعات این گروه با دسترسی به سوابق و داده ها متوجه شد که در یک دوره یکساله از مارس 2020 تا مارس 2021 این تعداد از ماموران مخفی مبتلا به ویروس کرونا شده، اما اطلاعات دقیق تر و کامل تری در این زمینه قابل دسترس نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، 900 مامور مخفی آمریکا را مبتلا به کرونا کرد

ترامپ، 900 مامور مخفی آمریکا را مبتلا به کرونا کرد