مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-24اجتماعي

تهران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پرورش پایین ترین سرانه را در کشور دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تهران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پرورش پایین ترین سرانه ها را در کشور دارد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تهران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پرورش پایین ترین سرانه ها را در کشور دارد.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه سند آمایش استان تهران در 16 ماده تدوین شده و در آن تکالیف بخش های مختلف مشخص شده است، گفت: این سند ماحصل خرد جمعی و نگاه عقلایی جمع کثیری از دانشگاهیان، صاحبنظران و اندیشمندان در این حوزه است و بر اصل تمرکززدایی تدوین شده و اولولیت های ما نخست مباحث زیست محیطی و اجتماعی، دوم مباحث اقتصادی و مدیریتی سپس مباحث امنیتی است.

وی ادامه داد: تهران اکنون پایتخت سیاسی،اقتصادی،اداری و اجتماعی کشور است که باید این مسئولیت ها در گستره سرزمین ایران توزیع شود و سازوکاری برای نظارت بر اجرای سند نیز در نظر گرفته شده است که باید به طور منظم گزارش اقدامات در حوزه سند به دبیرخانه شورای عالی آمایش سرزمین ارسال شود.

آمایش توزیع متوازن سه عنصر سرزمین، فعالیت و جمعیت را مورد توجه دارد و این نکته قابل تامل است که اکنون با انفجار جمعیت در پهنه هشت دهم درصدی در این استان روبه رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پرورش پایین ترین سرانه را در کشور دارد

تهران در حوزه بهداشت، درمان و آموزش و پرورش پایین ترین سرانه را در کشور دارد