مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-24دانش

10 دانشگاه با بیشترین درخواست همانندجویی پایان نامه ها/ دانشگاه فردوسی مشهد در صدر


پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات فهرست 10 دانشگاه نخست دارای بیشترین درخواست همانندجویی پایان نامه ها و پیشنهاده ها را در 6 ماهه دوم سال 99 منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمانندجو را با پشتوانه روزافزون تمام متن بیش از 370 هزار پارسا، 88 هزار پیشنهاده، و 265 هزار مقاله در دسترس همه دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور قرار داده که اکنون نزدیک به 42 هزار استاد و بیش از 195 هزار دانشجو در آن عضو هستند.

در میان مؤسسه های عضو این سامانه، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تهران و دانشگاه خوارزمی رتبه های نخست تا سوم همانندجویی را در شش ماهه دوم سال 1399 به دست آورده اند.

جدول زیر شمار درخواست های همانندجویی را برای 10 دانشگاه نخست نشان می دهد.

ده دانشگاه نخست با بیشترین درخواست همانندجویی در شش ماهه دوم سال 99 در میان نشریه های علمی عضو سامانه همانندجو نیز نشریه فقه و مبانی حقوق اسلامی، نشریه های دانشگاه جامع امام حسین (ع) و نشریه پژوهش های کاربردی روان شناختی رتبه های نخست تا سوم همانندجویی و همایش ملی پژوهش های نوین دانشگاهی در هنر معماری و عمران، کنگره ملی مهندسی عمران دانشگاه شیراز و کنگره ملی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی سهند نیز در میان همایش های عضو سامانه، بالاترین رتبه همانندجویی را در شش ماهه دوم سال 1399 به دست آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دانشگاه با بیشترین درخواست همانندجویی پایان نامه ها/ دانشگاه فردوسی مشهد در صدر

10 دانشگاه با بیشترین درخواست همانندجویی پایان نامه ها/ دانشگاه فردوسی مشهد در صدر