مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-24سياسي

مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات نظام مهندسی قم تمدید شد


رییس هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان، تا 7 تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجتبی دلاوری پاریزی در خصوص برگزاری این انتخابات اظهار کرد: مهلت ثبت نام داوطلبان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم 31 خرداد ماه تعیین شده بود که بر اساس پیشنهاد هیات اجرایی و تصویب دستگاه نظارت، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هفتم تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی گفت: از متقاضیان نامزدی هیات مدیره سازمان درخواست می شود  در فرصت ایجاد شده ضمن مطالعه کامل نظام نامه انتخابات که در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان قم درج شده، برای ثبت نام به دبیرخانه هیات اجرایی واقع در اداره کل راه و شهرسازی استان قم مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند تا شاهد انتخابات پرشوری باشیم.

رییس هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات اظهار کرد: زمان برگزاری انتخابات در اواخر شهریور و اوایل مهرماه سال جاری است که البته با توجه به نزدیکی به ایام اربعین درخواست تغییر زمان برگزاری انتخابات به دستگاه نظارت داده شده که در صورت موافقت اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات نظام مهندسی قم تمدید شد

مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات نظام مهندسی قم تمدید شد