مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-24حوادث

نقص فنی ترمز؛ علت تصادف صبح امروز اتوبوس با تریلی


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی گفت: اتوبوس از مبداء زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه .

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی گفت: اتوبوس از مبداء زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه تریلی متوقف در مسیر مخالف برخورد و متوقف می شود.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی اظهار کرد: اتوبوس با 39 سرنشین از مبدا زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه تریلی متوقف در مسیر مخالف برخورد و متوقف می شود.

وی گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه تیم های پلیس و عوامل امداد و نجات در محل حاضر و نسبت به رسیدگی فوری به تصادف اقدام کردند.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: اگر چه نقص فنی حادث قابل پیش بینی نبوده، ولی بستن کمربند ایمنی سرنشینان وسایل نقلیه عمومی و مسافربری قطعا در جلوگیری از بروز جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی ترمز؛ علت تصادف صبح امروز اتوبوس با تریلی

نقص فنی ترمز؛ علت تصادف صبح امروز اتوبوس با تریلی