مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-24اقتصادي

پایان کوچ بهاره عشایر استان تهران


سرپرست امور عشایر استان تهران از استقرار کامل این جامعه تولید کننده در مناطق ییلاقی (سردسیر) استان خبر داد و گفت: عشایر تا نیمه شهریورماه در زیر سیاه چادرهای عشایری زندگی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنک ، فرشید ذبیخی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: کوچ بهاره عشایر استان تهران با استقرار در مناطق سردسیر از جمله شهرستان های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند پایان یافت و عشایر تا نیمه شهریورماه در این مناطق مشغول کار و تولید هستند.

وی افزود: با حضور این جامعه تولید کننده خدماتی همچون تامین آب شرب بهداشتی، آبرسانی سیار، واکسیناسیون دام، توزیع نهاده و خوراک دام به جامعه تولید کننده در این مناطق ارائه می شود.

سرپرست امور عشایر استان تهران ادامه داد: همچنین در منطقه کمردشت دشت لار همچون سال گذشته بخش خدمات رسانی به جامعه عشایری راه اندازی شده که در این مرکز خدمات پزشکی و درمانی و همچنین خدمات دامپزشکی به جامعه عشایری داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع کپسول گاز مایع و اجرای طرح چراغ معابر و حمام خورشیدی از دیگر خدماتی است که به جامعه عشایر داده می شود.

مرمت 475 کیلومتر از راه های عشایری در مناطق ییلاقی سرپرست امور عشایر استان تهران تاکید کرد: به منظور عبور و مرور آسان جامعه تولید کننده 475 کیلومتر از مسیر های ییلاقی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کوچ بهاره عشایر استان تهران

پایان کوچ بهاره عشایر استان تهران