مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-24سياسي

رسیدگی قاطع به شکایات نامزدهای شوراها در چهارباغ


سرپرست فرمانداری چهارباغ با تأکید بر اینکه مردم شهرستان به حواشی و شایعات در خصوص انتخابات توجه نکنند، گفت: شکایت نامزدهایی که طی زمان مقرر اعتراض خود را به صورت کتبی به فرمانداری ارسال کرده اند به صورت جدی در دست بررسی قرار دارد.

- قدرت اله شمیرانی، سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه شکایات نامزدهای انتخابات این دوره در بخش شهری و روستایی در حال رسیدگی است، گفت: بر اساس ماده 70 و 71 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تمامی شکایت های واصله از سوی نامزدها انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان که در مهلت قانونی به هیات اجرایی تحویل شده در بازه زمانی مقرر که مدت آن 5 روز بعد از وصول شکایت است، رسیدگی می شود.

فرماندار چهار باغ افزود: از عموم اهالی شهیدپرور و فهیم شهرستان خواهشمندیم به شایعات و موارد مطروحه  از سوی برخی افراد که در فضای مجازی به دنبال تخریب و ایجاد تشویش اذهان عمومی می باشند توجه نکنند.

این مقام مسؤول یادآور شد: شایعات و اقدامات برخی افراد برای تاثیر بر روند رسیدگی به نفع یا ضرر برخی کاندیداها  هیچ گونه تاثیری بر عزم هیات های یاد شده نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی قاطع به شکایات نامزدهای شوراها در چهارباغ

رسیدگی قاطع به شکایات نامزدهای شوراها در چهارباغ