مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-24سياسي

شیرازی ها با دل از شورای پنجم خداحافظی می کنند


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مردم برای ما در شورای پنجم دست تکان نمی دهند؛ بلکه با دل خود با ما خداحافظی می کنند.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مردم برای ما در شورای پنجم دست تکان نمی دهند؛ بلکه با دل خود با ما خداحافظی می کنند.

نوذر امامی عصر چهارشنبه دوم تیرماه در آیین افتتاح پروژه های شهرداری منطقه 10 با اشاره به اتمام مدت خدمتگزاری شورای پنجم به مردم، عنوان کرد: در انتخابات 28خردادماه اعضای جدیدی به شورای شهر راه یافتند و برای همه آنان آرزوی موفقیت می کنیم؛ اما باید گفت که اقدامات شورای پنجم در بیست ودو سال گذشته بی سابقه بوده است.

او افزود: بنده روستایی ساده ای هستم که در شیراز زندگی کرده ام و از جنس مردمم و هر جا توانسته ام سفارش همشهریانم را کرده ام و می دانم که مردم برای رفع مشکلاتشان فردی از جنس خودشان را می خواهند.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه اعضای شورا هیچ تفاوتی با دیگران ندارند، اظهار کرد: تنها تفاوت اعضای شوراها این است که آنان مسئولیت بزرگی بر دوش دارند.

امامی ادامه داد: در چهار سال گذشته با همت کارکنان شهرداری و شهردار شورای پنجم اقدامات بزرگی را به سرانجام رساندیم و امروز شادمان هستم که بیش از 10 طرح موثر در زندگی شهروندان را تنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرازی ها با دل از شورای پنجم خداحافظی می کنند

شیرازی ها با دل از شورای پنجم خداحافظی می کنند