مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-24ورزشي

المپیکی های ورزش قم تجلیل شدند


ورزشکاران استان قم به پاس کسب مجوز حضور در بازی های المپیک و همچنین کسب مقام قهرمانی مسابقات آسیایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ورزشکارانی که توانسته اند برای ورزش قم سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند، دو تن از فوتبالیست های ناشنوا هستند که در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان دنیا عضو تیم ملی کشورمان بودند و با این تیم روی سکوی قهرمانی ایستادند.

این دو فوتبالیست با سابقه علی زینال وند و سیاوش زینال وند هستند که در ترکیب تیم ملی ناشنوایان ایران مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی های آسیایی و انتخابی المپیک ناشنوایان را خرداد ماه امسال کسب کردند، در حالی که این رقابت ها به میزبانی کشورمان به انجام رسید و تیم ایران با اقتدار به رقابت های المپیک 2022 ناشنوایان راه پیدا کرد.

این بازی ها با حضور تیم های آسیایی در جزیره کیش به انجام رسید و تیم ملی کشورمان بدون باخت عنوان نخست را به دست آورد، مسابقاتی که تیم ایران در مرحله مقدماتی آن با تیم های عراق و مالزی رقابت کرد و تیم های دیگر گروه شامل کره جنوبی، ازبکستان، افغانستان و تایلند بود.

این بازی ها در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار شد و تیم کشورمان با حضور ثابت دو فوتبالیست قمی خود در گام نخست با مالزی به تساوی یک بر یک رسید، سپس دو بر صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیکی های ورزش قم تجلیل شدند

المپیکی های ورزش قم تجلیل شدند