مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-24سياسي

تأمین مسکن محرومان و بازسازی واحدهای آسیب دیده مأموریت بنیاد است


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: توجه به مسکن محرومان و بازسازی واحدهای آسیب دیده در حوادث دو مأموریت مهم این نهاد است.

- ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به مأموریت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: توجه به مسکن محرومان در راستای حساب 100 امام نخستین مأموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای توافق با دولت برای احداث 100 هزار واحد مسکن محرومان در سال 98، بیان کرد: احداث 3 هزار واحد مسکن محرومان سهم استان گیلان است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمک به آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه را یکی دیگر از مأموریت های این نهاد انقلابی برشمرد و گفت: بازسازی واحدهای مسکونی که در حوادثی همانند سیل، زلزله و رانش زمین آسیب دیده اند نیز به عهده بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه روند مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی در گیلان خوب بوده و تاکنون بخش بسیاری از آن انجام شده است، تصریح کرد: 13 دستگاه عضو کارگروه طرح هادی هستند و بنیاد مسکن تنها متولی آن محسوب نمی شود اما باید بتواند پاسخگوی گلایه های مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مسکن محرومان و بازسازی واحدهای آسیب دیده مأموریت بنیاد است

تأمین مسکن محرومان و بازسازی واحدهای آسیب دیده مأموریت بنیاد است