مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 01:252021-06-23اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 91 درصدی در احداث آزادراه خرم آباد به بروجرد


آزادراه خرم آباد به اراک از مهم ترین آزادراه ها در کریدور شمال به جنوب کشور است.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه خرم آباد به اراک از مهم ترین آزادراه ها در کریدور شمال به جنوب کشور است.

خادمی در بازدید از وضعیت آزادراه در حال احداث خرم آباد به اراک که دوم تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا که سرمایه گذار پروژه آزادراه خرم آباد به اراک است و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، آخرین مراحل اجرایی پروژه مورد بازدید قرار گرفت که می توان اعلام کرد عملیات اجرایی این آزادراه مهم تا حدود 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: آخرین مراحل اجرایی در حال اتمام بوده و پیش بینی می شود با پیشرفت خوبی که در پروژه وجود دارد، بتوانیم اوایل مردادماه جاری آزادراه را زیر ترافیک برده به بهره برداری برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در مراحل نهایی کار نیازمند بازدید راهنمایی و رانندگی و همچنین راهداری از آزادراه هستیم تا ایمنی جاده و تردد در آن به تایید رسیده و بهره برداری از این مسیر آغاز شود.

خادمی اضافه کرد: این مسیر یکی از آزادراه هایی است که در برنامه زمان بندی سال 1400 کشور قرار داشته و از مهم ترین آزادراه ها در بخش کریدورهای آزاد راهی کشور، واقع در مسیر بندر اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 91 درصدی در احداث آزادراه خرم آباد به بروجرد

پیشرفت فیزیکی 91 درصدی در احداث آزادراه خرم آباد به بروجرد