مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 22:002021-06-23ورزشي

نامطمئن، سردرگم و بی انگیزه در آستانه المپیک/ زنگ خطر والیبال سوخت


تیم ملی والیبال ایران یکی از بدترین رویدادهای 10 سال اخیر خود را در ریمنی ایتالیا با عنوان دوازدهمی لیگ ملت های والیبال پشت سر گذاشت.

- گزارش جی پلاس از عملکرد ایران در لیگ ملت های والیبال 2021 نامطمئن، سردرگم و بی انگیزه در آستانه المپیک/ زنگ خطر والیبال سوخت تیم ملی والیبال ایران یکی از بدترین رویدادهای 10 سال اخیر خود را در ریمنی ایتالیا با عنوان دوازدهمی لیگ ملت های والیبال پشت سر گذاشت.

گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی: ملی پوشان والیبال ایران که یک ماه دیگر در بزرگترین و معتبرترین آوردگاه ورزش جهان یعنی المپیک به میدان خواهند رفت در لیگ ملت های والیبال که به نوعی پیش تورنمنت این رویداد بزرگ بود، کارنامه ضعیفی از خود برجای گذاشتند و با کسب 10 باخت جامعه والیبال را در موجی از نگرانی و بهت فرو بردند.

البته که لیگ ملت های والیبال از آن دست رویدادهایی نیست که تیم ها، خصوصا المپیکی ها با تمام توان برایش آماده شوند، اما حتی اگر به این مسابقات به چشم یک تورنمنت تدارکاتی رسمی و معتبر برای آماده سازی تیم پوست انداخته ایران بنگریم باز هم به اهدافی که باید دست نیافتیم.

نخستین مساله بحث هدایت تیم ملی است.

در بزرگی آلکنو و کارنامه درخشانی که دارد تردیدی نیست، اما کسی که قصد دارد از دنیای مربیگری خداحافظی کند چه انگیزه ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامطمئن، سردرگم و بی انگیزه در آستانه المپیک/ زنگ خطر والیبال سوخت

نامطمئن، سردرگم و بی انگیزه در آستانه المپیک/ زنگ خطر والیبال سوخت