مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 19:052021-06-23اقتصادي

لزوم اولویت واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا بر اساس ضرورت، واکسیناسیون راهبران حمل و نقل عمومی قم را در اولویت قرار دهند.

- عباس ذاکریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که بازدیدهای مشترک شهرداری و مرکز بهداشت قم در موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه دارد خاطر نشان کرد: برخی از این بازدیدها در هفته های اخیر مربوط به سالن مرکزی ترمینال مسافربری و همچنین برخی پایانه های مسافربری درون شهری بوده است.

وی در ادامه به درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زیرمجموعه های مدیریت شهری توجه داد و اظهار کرد: بازه این عدد در کشور و در استان قم بین 50 تا 60 درصد در نوسان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: آمار بیانگر آن است که اتوبوسرانی و تاکسیرانی قم به ترتیب 50 هزار و 150 هزار مسافر را در طول روز جا به جا می کنند.

ذاکریان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان استان افزود: یک تحقیق پژوهشی درباره ریسک چرخش ویروس کرونا و احتمال خطر در بین اقشار مختلف نشان می دهد راهبران حمل و نقل عمومی با حدود 27 درصد ریسک، یکی از اقشار پُرخطر در این موضوع هستند و از این رو تقاضا داریم تا واکسیناسیون این عزیزان علیه بیماری کرونا در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اولویت واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی

لزوم اولویت واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی