مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:552021-06-23سياسي

45 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف با سازش ختم می شود


45 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف استان منجر به سازش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن تبریک هفته و حفظ حقوق عامه دستگاه قضایی استان بسیار خوب عمل کرده بطوری که در سال 99 مبلغ 400 میلیارد تومان به بیت المال برگردانده ایم که این امر نشان از نگاه ضد فسادی و فساد ستیزی در قوه قضاییه در دوره تحول است.

وی همچنین با تقدیر از حضور مردم شریف استان در انتخابات و حضور حداکثری گفت: هیچ مشکلی امنیتی در برگزاری انتخابات در استان مشاهده نشد و انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

در ادامه این دیدار امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهدای مظلوم هفتم تیر گفت: کار قضاوت،کار سختی است و عادل ترین قاضی که امام علی (ع) است و از دو نفری که به محکمه مراجعه می کردند یکی راضی و دیگری ناراضی بودند که در حال حاضر نیز این امر وجود دارد.

آیت الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه خصومت ها یکی از چالش های بزرگ هر جامعه است، افزود: کسی که در مسیر رفع خصومت ها و چالش ها فعالیت می کند به ابعاد مختلف جامعه از جمله آرامش روانی، اقتصادی و اعتقاد عمومی جامعه کمک شایانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف با سازش ختم می شود

45 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف با سازش ختم می شود