مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:202021-06-23سياسي

تسلیت عارف به مناسبت درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا


در پی درگذشت تعدادی از خبرنگاران کشورمان در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، محمدرضا عارف،رییس بنیاد امید ایرانیان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی این ضایعه را به خانواده های جانباختگان و جامعه خبری کشورمان تسلیت گفت.

- در پی درگذشت تعدادی از خبرنگاران کشورمان در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، محمدرضا عارف،رییس بنیاد امید ایرانیان و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی این ضایعه را به خانواده های جانباختگان و جامعه خبری کشورمان تسلیت گفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: انالله و اناالیه راجعون خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران سخت کوش کشورمان در استان آذربایجان غربی که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیزان شد بسیار تلخ و دلخراش و موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ضایعه اسفناک به خانواده های داغدار به ویژه اصحاب محترم رسانه همدردی خود را با بازماندگان اعلام داشته،از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای جانباختگان غفران الهی و برای آسیب دیدگان و مجروحان، سلامتی و شفای عاجل مسألت می نمایم.

امید آن که با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان کشور،سلامتی آسیب دیدگان این حادثه در کوتاهترین زمان حاصل شود و مسئولین محترم نیز علت وقوع این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت عارف به مناسبت درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

تسلیت عارف به مناسبت درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا