مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-23سياسي

اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد


کویت و مردم آن خط قرمز هستند و اجازه نخواهیم داد تا به هیچ عنوان این خط قرمز زیر پا گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الخلیج الجدید، شیخ نواف الاحمد الصباح امیر کویت نسبت به خدشه وارد کردن به نظام دموکراتیک کویت، آسیب به منافع مردم این کشور و زیر پا گذاشتن خط قرمزها هشدار داد.

وی افزود: کویت و مردم آن خط قرمز است و اجازه نخواهیم داد تا به هیچ عنوان این خط قرمز زیر پا گذاشته شود، ما اقدامات و گزینه هایی در اختیار داریم و با همه افرادی که از خطوط قرمز عبور کنند، برخورد می کنیم.

شیخ نواف در پاسخ به سوال روزنامه السیاسه درباره تلاش برخی نمایندگان پارلمان برای خروج از ساختار گفت: ما به دقت و هوشیاری صحنه را زیر نظر داریم و فرصت های بسیاری به این افراد داده ایم اما زمانی که این مساله به سطح آسیب رساندن به کویت و مردم این کشور برسد، به این افراد و دیگران اعلام می کنیم که سیاست ها و رویکردهای خود را بازبینی کنید.

وی ادامه داد: ما به ساختار دموکراتیک مان ایمان داریم و به آن افتخار می کنیم و اجازه نخواهیم داد تا کسی به آن لطمه وارد کند، این ساختار بر قانون اساسی استوار است که بندهای آن واضح و روشن است و حقوق و مسئولیت های همه را به روشنی ترسیم کرده است و دستگاه های مختلف نیز برای تامین منافع ملی باید با یکدیگر همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد

اجازه زیرپاگذاشتن خط قرمزها را نخواهیم داد