مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-23سياسي

تغییر و تحول قانون مند و دقیق شورا و شهرداری در اولویت وزارت کشور


معاون و عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تغییر و تحول قانون مند و دقیق شورا و شهرداری در اولویت وزارت کشور است.

- به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از پروژه های عمران شهری و روستایی شهرستان بروجرد، اظهار کرد: از معاونت های عمرانی و دفاتر امور شهری و شوراها و امور روستایی و شوراهای استانداری ها خواسته شده تا نظارت های لازم و قانونی را بر تغییر و تحول ضابطه مند شهرداری ها و تدوین دقیق صورت جلسه این موضوع مطابق آیین نامه و بخشنامه های ابلاغی به عمل آورند و با موارد غیر قانونی برخورد کنند.

وی افزود: در ماه های پایانی فعالیت شورای پنجم هرگونه به کارگیری نیروی انسانی جدید در شهرداری ها و همچنین کلنگ زنی پروژه های عمرانی جدید ممنوع است.

جمالی نژاد در ادامه با اشاره به ابلاغ شیوه نامه نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری که از 14 تیر ماه آغاز می شود، گفت: از شهرداری ها و دهیاری ها خواسته شده تا در این هفته اقدامات عمده و دستاوردهای مدیریت شهری و روستایی در دوره شورای پنجم را به مردم، دستگاه های اجرایی و افکار عمومی ارائه کنند تا همگان از چالش ها و فرصت های فراروی شهرداری و دهیاری مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر و تحول قانون مند و دقیق شورا و شهرداری در اولویت وزارت کشور

تغییر و تحول قانون مند و دقیق شورا و شهرداری در اولویت وزارت کشور