مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:052021-06-23سياسي

مدیران قضایی کرمان در میدان رفع موانع تولید؛ جلوگیری از بیکاری بیش از 11 هزار نفر


اقدامات قضایی صورت گرفته در استان کرمان مانع بیکاری 11 هزار و 400 نفر شده است.

- یدالله موحد عصر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی به مناسبت گرامیداشت هفته اولویت اصلی در کشور و استان کرمان است، بنابراین همه قوا و دستگاه ها به فراخور وظایف قانونی خود باید به این بخش ورود پیدا کنند و برای رونق تولید و رفع موانع و پشتیبانی ها از بنگاه های تولیدی قدم هایی را بردارند.

موحد تصریح کرد: قوه قضاییه هم به نوبه خودش انجام وظیفه می کند و سعی دارد با حمایت از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی موجب دلگرمی آنها شود تا ان شاء الله چرخ اقتصاد کشور بهتر بچرخد و شاهد رشد تولید در کشور و استان کرمان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان تاکنون از 11 هزار و 400 نفر نیرویی حمایت کردیم که در معرض خطر از دست دادن شغل قرار داشتند و از بیکاری آنها جلوگیری شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری نشست با مدیر مجتمع آلومینیوم هزار کرمان در صبح امروز خبر داد و ابراز داشت: مدیر آلومنیوم هزار باید در سامانه ای برای دریافت کارت بازرگانی اقداماتی را انجام دهد، اما مانعی به علت ضعف در عملکرد آن سیستم ایجاد شده است و وی نمی توانست کارت خود را بگیرد و امروز برای رفع این مشکل تصمیم گیری شد بنابراین مشکل برطرف می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران قضایی کرمان در میدان رفع موانع تولید؛ جلوگیری از بیکاری بیش از 11 هزار نفر

مدیران قضایی کرمان در میدان رفع موانع تولید؛ جلوگیری از بیکاری بیش از 11 هزار نفر