مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:002021-06-23سياسي

5 میدان بزرگ فکری و کلامی مغفول پیش روی حوزویان/خطر الحاد نوین جدی است


رییس قطب مبارزه با فرق انحرافی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشریح 5 میدان بزرگ فکری و کلامی مغفول پیش روی حوزویان گفت:حوزه علمیه سهم ناچیزی در جنگ 50 ساله میان الحاد و دینداران دارد.

- به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی اظهار داشت: اهل بیت (ع) دانش ارزشمند را علم نافع برای مردم دانسته اند و علمی که از آن استفاده ای نشود فضل است.

وی ادامه داد: علم نافع هم متناسب با شرایط و زمان تعیین می شود، ممکن است علمی در یک برهه از زمان مفید بوده است و امروز دیگر کارایی ندارد، پس باید مراقب باشیم که آموزش هایی که می بینیم و وقتی که می گذرانیم برای آموختن علوم نافع باشد تا عمر خود را بیهوده صرف نکنیم.

رییس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان ها و فرق انحرافی افزود: امروز برای توسعه و پیشرفت، راهی جز تلاش علمی معرفتی و تربیت درست نسبت به انسان ها نداریم و باید شخصیت چند بعدی خودمان و کسانی که با آنها در ارتباط هستیم را بسازیم و از تربیت غافل نشویم.

ضرورت تغییر نگاه های بنیادین الهیاتی حجت الاسلام والمسلمین سبحانی فقه شیعی را از نظر تاریخی و امروز، مرهون بنیادهای فکری و اعتقادی دانست و اظهار داشت: امروز معتقدیم که علوم انسانی سکولار نمی تواند در جامعه ما نیاز مردم را برطرف کند، چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میدان بزرگ فکری و کلامی مغفول پیش روی حوزویان/خطر الحاد نوین جدی است

5 میدان بزرگ فکری و کلامی مغفول پیش روی حوزویان/خطر الحاد نوین جدی است