مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-23سياسي

کارکنان با انگیزه می توانند به پیشرفت ارتش کمک کنند


استخدام و به کارگیری کارکنان کیفی، با انگیزه و علاقمند به خدمت در این حوزه می توانند ما را در پیشرفت و رسیدن به اهداف کمک کند.

- ، سومین همایش سراسری گرامیداشت روز رسته حقوق در ارتش با حضور امیر دریادار حبی f الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و مسئولان و مدیران ارشد حوزه قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش برگزار شد.

دریادار سیاری در این همایش با اشاره به اهمیت آگاهی از مسائل حقوقی در سازمان ها و نیروهای تابعه آجا، اظهار داشت: به هر میزانی که ماموریت های ما پیچیده تر از گذشته می شود به همان میزان نیز رویکرد و جایگاه حقوقی در ارتش اهمیت می یابد.

وی با اشاره به اهمیت اشراف حقوقی سازمان های ارتش، گفت: برای دست یابی به اطلاعات روز حقوقی و قضایی و رسیدن به اشراف حقوقی نیاز به برنامه ریزی مدون و اجرای دقیق سیاست های ابلاغی وجود دارد؛ چراکه به هر میزانی که اطلاعات ما در این رابطه بیشتر شود به همان میزان نیز از آسیب پذیری به سازمان، کارکنان و فرماندهان جلوگیری کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه گاهی با دانستن جزیی ترین مطالب، سازمان را از پرداخت هزینه های گزاف مادی و معنوی مصون می کنیم، گفت: ساماندهی امور حقوقی در ارتش و نیروهای تابعه یکی از مهمترین الویت های ما در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان با انگیزه می توانند به پیشرفت ارتش کمک کنند

کارکنان با انگیزه می توانند به پیشرفت ارتش کمک کنند