مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-23اقتصادي

آزادی 54 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان شمالی


مدیرکل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی از آزادی 54 زندانی جرائم غیر عمد در استان از ابتدای امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی از آزادی 54 زندانی جرائم غیر عمد در استان از ابتدای امسال خبر داد.

عبدالرحیم گرجی در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه که دوم خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: طی امسال با مشارکت خیران و گذشت شاکیان، 51 زندانی جرائم غیر عمد آقا و سه خانم آزاد شدند.

وی افزود: مبلغ بدهی این افراد هشت میلیارد تومان بود که شش و نیم میلیارد تومان از آن را شاکیان بخشیده و مابقی مبلغ نیز از محل کمک خیران، منابع داخلی و اعصار رفع و رجوع شد.

وی با اشاره به ضرورت کمک به زندانیان برای رفع مشکل اشتغال گفت: 54 درصد زندانیان استان طی سال گذشته به اشتغال گمارده شده اند که البته این آمار طی سه ماهه امسال به 62 درصد رسیده است.

گرجی همچنین به سرانه تعداد زندانیان در یک صد هزار نفر جمعیت اشاره کرد و افزود: در کشورهای پیشرفته در هر یک صد هزار نفر 40 زندانی وجود دارد.

این آمار در کشور آمریکا 639 نفر در یک صد هزار نفر جمعیت است.

وی ادامه داد: میانگین جهانی در این موضوع، 339 نفر در یک صد هزار نفر است و کشور ایران از میانگین کشوری نیز کمتر بوده و آمار نشان دهنده وجود 253 زندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 54 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان شمالی

آزادی 54 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان شمالی