مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-23اقتصادي

افتتاح آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه شیراز


طی مراسمی و همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، آزمایشگاه علوم شناختی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز، - ایسنا/فارس طی مراسمی و همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع)، آزمایشگاه علوم شناختی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز، افتتاح شد.

مسئول آزمایشگاه علوم شناختی دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز چهارشنبه دوم تیر به خبرنگاران گفت: این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصدمیلیون تومان، با مشارکت مجمع خیران نخبه پرور استان فارس و همراهی یکی از شرکت های تولید موادغذایی در شیراز، احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

دکتر فضیلت پور، افزود: این آزمایشگاه دارای تجهیزاتی چون دستگاه های ردیاب حرکات چشم؛ دستگاه های ثبت امواج مغزی (EEG) 32 و 64 کاناله و سیستم های تشخیصی و توان بخشی عصب شناختی مانند نوروفیدبک-بیوفیدبک و tDCS و سایر ابزارهای تشخیص و توانبخشی شناختی مانند IVA و Captains’ Log است.

رییس دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز، نیز گفت: شناخت به عنوان محوری ترین موضوع در حوزه علوم انسانی است؛ بی تردید از آنجا که حیات انسان و جامعه وابسته به کارکردهای مغزی اوست، شناخت ما از مغز و ذهن می تواند تأثیر به سزایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه شیراز

افتتاح آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه شیراز