مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23بين الملل

مفهوم توقیف وب سایت پرس تی وی توسط اف بی آی چیست؟


حذف پرس تی وی برای آگاه نشدن مردم کشورهای انگلیسی زبان انجام می شود؛ اما به همراه این شبکه ایرانی، رسانه های متعلق به مردم عراق، یمن و فلسطین هم مسدود شده اند.

- خبرگزاری فارس- گروه و عربستان سعودی تلاش داشت تا مانع از حضور مردم در انتخابات، رای آوردن یک شخص مخالف غرب و برگزاری منظم این همایش دموکراتیک شود؛ اما همه این سناریوها به شکست منتهی شد.

دقت کنیم با وجودی که شبکه اصلی امریکا یعنی سی ان ان در ایران خبرنگار دارد؛ اما به پوشش گسترده تحولات انتخابات سپس نشست خبری رییس جمهور منتخب ملت ایران نپرداخت.

بلکه اکثر خبرنگاران غربی منتظر بودند تا صحنه های درگیری و آشوب مشابه سال 1388 را با وجد و شعف برای رسانه های جریان اصلی غرب بازنمایی کنند.

حال آنکه انتخابات منظم، رای قاطع رییس جمهور منتخب، سپس فضای آرام سیاسی و اجتماعی ایران و شروع منظم روند انتقال قدرت به دولت سیزدهم موجب شد تا همه نقشه های غرب نقش بر آب شود.

اما نکته مهم رسانه ای اینجاست که این تحولات برای مردم کشورهای غربی خصوصا ایالات متحده روایتگری می شد و این نقشی بود که پرس تی وی به تنهایی بر عهده گرفته بود.

حذف پرس تی وی برای آگاه نشدن مردم کشورهای انگلیسی زبان انجام می شود؛ اما به همراه این شبکه ایرانی،  رسانه های متعلق به مردم عراق، یمن و فلسطین هم مسدود شده اند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم توقیف وب سایت پرس تی وی توسط اف بی آی چیست؟

مفهوم توقیف وب سایت پرس تی وی توسط اف بی آی چیست؟