مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-23فرهنگي

ارزش این کتاب، 40سال بعد مشخص می شود


میثم محمدی در نشست نقد و بررسی کتاب «هفت خان شستن» گفت: سختی نگارنده این نوع کتاب ها از آنجا آغاز می شود که باید این چشم انداز را داشته باشد که این کتابی که امروز می نویسم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی کتاب هفت خان شُستن ؛ خاطرات طلاب فعال در تغسیل و تدفین اموات کرونایی با حضور زهراسادات هاشمی، محقق و محمدجواد رحیمی، نویسنده کتاب و همچنین نجمه طرماح و هدی محمدی به عنوان منتقد در شیراز برگزار شد.

در ابتدای این نشست، نجمه طرماح، نویسنده و منتقد ادبی با بیان اینکه هفت خان شستن ، کتاب تاثیرگذاری است، عنوان کرد: اگر از نگاه تاریخ شفاهی بخواهیم هفت خان شستن را بررسی کنیم، با اینکه کتاب، مضامین مختلفی را در موضوع تغسیل اموات کرونایی داشت، منتها خصوصا در فصل های اول کتاب، متوجه علت این شیوه فصل بندی و عناوین نشدم تا اینکه مقداری جلوتر رفتم و متوجه شدم که چه طور است و البته از این تفکیک مضامین خوشم آمد.

منبعی برای داستان نویسان این منتقد با اشاره به لزوم معرفی کوتاه راویان تصریح کرد: در مستندنگاری، این ضرورت ایجاد می شود که یک معرفی اجمالی از راوی داشته باشیم.

تصور کنید که یک نفر از اصفهان، این کتاب به دستش برسد یا بخواهد روی این موضوع کار کند و نیاز به یک منبع و مرجع داشته باشد و به این کتاب بربخورد، چه طور می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش این کتاب، 40سال بعد مشخص می شود

ارزش این کتاب، 40سال بعد مشخص می شود